HTML

a sokadik első lépés

Friss topikok

  • Schmiedt Gábor Incident: Na mi a broki van Ádám? napok óta várom a jó bejegyzéseket de semmi! Élsz még? minden okés? pupu (2014.05.14. 09:08)
  • gfromthe1: A lelki segély nem rossz gondolat ám odakint sem, megvan a piaci rés. Vagy csináld meg bundy után ... (2014.05.09. 09:35)
  • dispersionpaint: ehh... akkor addig tényleg nem vehetek ki szabadnapot :D (2014.04.23. 15:25)
  • Schmiedt Gábor Incident: Ez a beszéd barátom! (2014.03.26. 08:03)
  • Schmiedt Gábor Incident: Agyonnyomhasson! (2014.03.24. 09:59)

Címkék

2014.04.24. 05:31 dispersionpaint

Túl a 8. napon. Azt hiszem átlendültem a holtponton, ugyanis ma nem voltam fáradt. Jól is indult az egész, mármint ami a munkát illeti. Kicsit meglepődtem, hogy ma sem volt Lukash, de azt gondoltam, hogy esetleg csak későbbre jön. Kérdeztem is Henryt, hogy mi ez, erre azt válaszolta, hogy módosított a beosztáson, Lukashnak két szabadnapot adott. Kiderült az is, hogy miért szokott korábban hazamenni. Henry azt mondta, hogy Lukash a nap végén csak arra koncentrál, hogy minél előbb hazamenjen, így aztán a takarítás sem lesz tökéletes. Sok dolog marad koszos, mármint nem is koszos, csak nem annyira tiszta, mint amilyennek lennie kéne. Ez megnyugtatott egy kicsit (nem mintha idegeskedtem volna akármi miatt is), hogy akkor én jól végzem a dolgom és lehet, hogy egy fél órával tovább vagyunk ott, de minden tisztán várja a másnapot. Ezek után jött az igazi sokk, ugyanis Henry kijelentette, hogy szeretne több hosszabb napot adni nekem, mert szeretné, ha én lennék a jobb keze (remélem semmi szexuális dologra nem gondolt, persze csak viccelek). Mondom, ez azért egy kicsit letaglózott, de mindazonáltal nagyon jól is esett. Azt hiszem ide is bedolgoztam magam. Kíváncsi leszek, hogy ez mennyiben módosítja az anyagi dolgokat, egy bizonyos szint után szerintem maradok még egy jó darabig. Amúgy is előjött egy régi álmom, amit meg szeretnék valósítani, de sajna anyagi vonzata van a dolognak, viszont jó fizetés mellet össze lehet spórolni egy 22-25 éves autó árát (bár a limitált darabszám miatt ez az ár csak növekedni fog). Na de ez még odébb van. A lényeg most a jó hír, ez talán egy nem hivatalos előléptetés. Egészen 8-ig egyedül voltam Henryvel, valamint Christas volt ma a futárunk. Meg is birkóztam minden nehézséggel, bár azért néha elkelt a segítség. Jutott ma is kiszállítás nekem is, a másodikat már gps nélkül vittem, lassan belejövök az itteni utcákba is talán. Az este vége már nem volt sajna ilyen jó hangulatú. Christas bezárta az ajtót éjfél után valamivel, de ez Henrynek nem tetszett és ezt szóvá is tette. Onnantól elkezdték hergelni egymást, aminek a vége az lett, hogy Christas ledobta a pénzt és elment. Elhangzottak olyan dolgok, amik még nekem is fájtak, remélem, hogy kibékülnek azért. Henry be is ment az irodájába és láttam rajta, hogy egy kissé megzuhant. Fogat a fejét, meg sem szólalt. Györgyivel befejeztünk gyorsan mindent, majd hazavittem, aztán mentem vissza, mert mentünk Henryvel bevásárolni. Közben telefonon talán beszélt Christassal, bár a telefonon csak a "home" feliratot láttam a hívás közben. A boltban is láttam rajta, hogy nincs jól, mintha a szemei is könnyesek lettek volna. Aztán összeszedte magát, gondolom nem akarta mutatni felém a dolgokat. Beszélgettünk is vásárlás közben, az jó volt. Mondta, hogy készüljek fel, mert nem biztos, hogy lesz sok szabadnapom mostanában. Nem is bánom, amíg bírom nincs is ezzel semmi baj. Inkább most dolgozok sokat, aztán később kiélvezem a munkám gyümölcsét. Holnap elvileg szabad leszek, de bemegyek mindenképp, mert Henry megkért, hogy vegyek még pár dolgot, amiből nem kaptunk eleget az este. Aztán, ha kellek, akkor maradok is, végül is semmi tervem nincs.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meripoppinsz.blog.hu/api/trackback/id/tr866076459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása