HTML

a sokadik első lépés

Friss topikok

  • Schmiedt Gábor Incident: Na mi a broki van Ádám? napok óta várom a jó bejegyzéseket de semmi! Élsz még? minden okés? pupu (2014.05.14. 09:08)
  • gfromthe1: A lelki segély nem rossz gondolat ám odakint sem, megvan a piaci rés. Vagy csináld meg bundy után ... (2014.05.09. 09:35)
  • dispersionpaint: ehh... akkor addig tényleg nem vehetek ki szabadnapot :D (2014.04.23. 15:25)
  • Schmiedt Gábor Incident: Ez a beszéd barátom! (2014.03.26. 08:03)
  • Schmiedt Gábor Incident: Agyonnyomhasson! (2014.03.24. 09:59)

Címkék

2014.04.23. 05:15 dispersionpaint

Ez a két nap is gyorsan eltelt. Azért írok kettőt, mert délután aludtam egy kicsi és ilyenkor meg vagyok zavarodva. 4 óra alvás után elmentem iskolába, de egyáltalán nem bántam meg. Az órák első felében négyen voltunk csak, meg persze Liz, így szeretek tanulni. Ilyenkor aktívabb is vagyok, mint mikor tele van a terem. Ez ma sem volt másképp, részt vettem a beszélgető feladatokban, sőt, még egy saját történetet is megpróbáltam elmagyarázni, több-kevesebb sikerrel. Az órák második felére egyel bővült a létszám, de még úgy is jól éreztem magam. Gyakoroltunk ma az írásos tesztekre és most már legalább tudom pár kifejezésről, hogy mit jelent, vagy, hogy mikor használjuk. Olyanokról beszélek, amiket korábban vettünk, de egyszerre sok hasonló mellett nem emlékeztem pontosan mindre. Nyelvtani dolgokra kell odafigyelnem, meg rizsáznom kell megtanulni egy kicsit, aztán nem lesz gond. Jövőre meg aztán tuti, hogy meglesz minden vizsgám, szóval nem aggódok. Nem is baj, fejlődök így is, csak lassan. 
Suli után úgy döntöttem, hogy elhalasztom a bevásárlást egy másik napra, mivel eléggé fáradt voltam, meg alapból ki kellett teregetnem, hogy legyen legalább egy száraz ingem estére. Mással nagyon nem is vacakoltam, aztán feküdtem is vissza a délutáni szépítő alvásra. Életmentő másfél óra után viszont kelnem kellett, mert enni is akartam munka előtt. Találtam a fagyasztóba hamburger húst, hát vettem hozzá más alkatrészeket is és azt ebédeltem. Na most itt a tartár, az nem olyan, mint otthon, csak szólok. Mondanám, hogy jobb, de hazudnék. Nem is térek ki rá bővebben, a lényeg, hogy ha a hazaihoz vagy szokva, akkor ne vegyél az itteni sparban. Ebéd után aztán mentem is dolgozni. Az eső ellenére nagyon jó, kellemes tavaszi idő volt. Bent aztán nagyon nem kellett rendeléseket csinálnom, mert nem voltak. Györgyi 9-re jött, akkor tartottunk a 20 rendelésnél, bár onnantól azért besűrűsödött a dolog. Voltam ma is címen, most először vittem kettőt egyszerre, majd miután visszaértem Henry meg is lepődött, hogy milyen gyors voltam. Jutott aztán még egy később, na az valamivel lassabban ment, de csak a terepviszonyok miatt. Egy számomra érthetetlen helyre vittem kaját. Nem is a hely, hanem a megközelítése volt furcsa. Most így megnézve a térképet, persze mehettem volna egyszerűbb útvonalon is, de a gps beállításai miatt kertek alatt közlekedtem. Persze minden 20 méteren fekvőrendőr, ahogy kell, ültetett futóművel kész élvezet.10250917_689353191125896_187128668_n.jpgNem is értem hogy gondolta a navigáció, hogy ez a leggyorsabb útvonal. Na mindegy, legközelebb először megnézek mindent a térképen, az alapján jobban tájékozódom. Ez után aztán már nem nagyon kellett hajtanunk, szépen lement az esti nyüzsgés, aztán elnyugodott mindenki. Györgyi is boldog volt, mert nem rontott el semmit, bár mondta, hogy egy kicsit azért aggódott, amikor egyedül maradt Henryvel, a rendelések meg csak jöttek. Mindent összevetve ez egy tartalmas nap volt, de nagyon élveztem. Holnap még megyek, aztán csütörtökön szabad leszek. Viszont azon gondolkodom, hogy a szabadnapjaimon inkább bemennék pár órára csak futárnak, addig is tanulnék, meg még pénzt is keresnék vele. Majd felvetem szerintem az ötletet. Tűnhetek munkamániásnak, de amíg élvezem amit csinálok, addig szívesen megyek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meripoppinsz.blog.hu/api/trackback/id/tr16071398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gfromthe1 2014.04.23. 09:40:12

Dolgozz csak, állítólag drágult a fröccs a révben ;)

dispersionpaint 2014.04.23. 15:25:10

ehh... akkor addig tényleg nem vehetek ki szabadnapot :D
süti beállítások módosítása