HTML

a sokadik első lépés

Friss topikok

  • Schmiedt Gábor Incident: Na mi a broki van Ádám? napok óta várom a jó bejegyzéseket de semmi! Élsz még? minden okés? pupu (2014.05.14. 09:08)
  • gfromthe1: A lelki segély nem rossz gondolat ám odakint sem, megvan a piaci rés. Vagy csináld meg bundy után ... (2014.05.09. 09:35)
  • dispersionpaint: ehh... akkor addig tényleg nem vehetek ki szabadnapot :D (2014.04.23. 15:25)
  • Schmiedt Gábor Incident: Ez a beszéd barátom! (2014.03.26. 08:03)
  • Schmiedt Gábor Incident: Agyonnyomhasson! (2014.03.24. 09:59)

Címkék

2014.05.04. 06:33 dispersionpaint

Ma eltört az egyik kedvenc bögrém. Igaz ragasztva volt már a füle évekkel ezelőtt és most megadta magát újra. Szerencsére még félig sem volt teával, meg nem is a szőnyegre borult. Mondjuk szép teljesítmény egy több, mint húsz éves bögrétől, hogy idáig bírta, sőt, igazából csak a füle törött le megint. 
Ma 5-kor kezdtem a munkát és mivel Abdol csak 6-ra jött, azt hittük, hogy addig én viszem a címeket. Aztán megérkezett James, szóval nem kellett tovább gondolkodnunk. Vittem azért így is később és megint volt olyan, amihez nem kellett már a navigáció. Visszaérve az egyikről egy rendőrautó kanyarodott be épp a kis utcába, ahol parkolni szoktunk és egy másik mellé állt meg. Na innentől kezdve nem vittem több címet, nem mertem kockáztatni. Azt hiszem, hogy megcsináltatom a regisztrációt inkább, minthogy elkobozzák az autómat. Amíg otthon leszek május végén, lesz is ideje a szerelőnek a dologra, valamelyik nap beszélek is vele. 
Henry kérdezte ma, hogy mit szólok ahhoz, ha jövő héten nem lesz szabadnapom. Mondtam neki, hogy épp gondolkodtam rajta, hogy ilyen fizetés mellett simán bevállalnám havi egyszer a dolgot. Megnyugtatott, hogy keményen megdolgoztam azért a pénzért, szóval a munkám nem hiábavaló. Azt mondta, hogy akar alkalmazni még valakit, hogy könnyebb legyen megoldani a szabadnapokat. Lukashal nincs teljesen megelégedve, még a végén a helyére keres valakit. Kérdeztem, hogy rész-, vagy teljes munkaidőre kell e neki ember, azt mondta, hogyha olyan ügyes, mint én, akkor kis idő után már teljesben tud dolgozni. Ez megint csak jól esett, örülök, hogy így látja. Györgyi is mondta, hogy elég magasra tettem a lécet, de ez van, én így dolgozok. 
Hibáztam ma viszont, hiszékeny voltam. Az egyik címen a csaj azt, mondta, hogy bankkártyával fizetett már, én meg elhittem, holott a papíron világosan a készpénzes fizetés szerepelt. Előtte volt egy kis káosz benn, aztán valamit babráltam is a bankkártyás masinával és azt hittem, hogy az volt az, így jártam. Henry nagyon rendes volt, nem kérte el azt a Ł10-ot, csak mondta, hogy legközelebb jobban figyeljek, meg, ha ilyen van, akkor inkább telefonáljak be. Így lesz. 
Na de mára ennyi, lelkiekben fel kell készülnöm arra, hogy megint lesz vagy 13 napom egyben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meripoppinsz.blog.hu/api/trackback/id/tr806116706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása