HTML

a sokadik első lépés

Friss topikok

  • Schmiedt Gábor Incident: Na mi a broki van Ádám? napok óta várom a jó bejegyzéseket de semmi! Élsz még? minden okés? pupu (2014.05.14. 09:08)
  • gfromthe1: A lelki segély nem rossz gondolat ám odakint sem, megvan a piaci rés. Vagy csináld meg bundy után ... (2014.05.09. 09:35)
  • dispersionpaint: ehh... akkor addig tényleg nem vehetek ki szabadnapot :D (2014.04.23. 15:25)
  • Schmiedt Gábor Incident: Ez a beszéd barátom! (2014.03.26. 08:03)
  • Schmiedt Gábor Incident: Agyonnyomhasson! (2014.03.24. 09:59)

Címkék

2013.10.12. 01:18 dispersionpaint

Úgy terveztük, hogy ma korán felkelünk... Mit szépítsek a dolgon, csak a Szabi tervezte úgy, mivel angol reggelit akart csinálni. Egy laza kora délutáni ébredés össze is jött, köszönhetem annak, hogy éjjel még megnéztem a Geri által szarnak beállított World War Z-t. Szerintem remek film. A zombis téma alapból kedvelt részemről, itt meg egy kissé új beállítást kapott a dolog. Brad Pitt meg alapból nem játszik rossz filmben. Felkelve aztán nekiálltam írni még a rizikó kártyák adatait, majd végezve egy bolygóval lementem megnézni mit serénykednek a srácok. A szalonna addigra már lesült, a hagyma épp vágódott felfelé, a tojás keveredett a sajttal, meg a kukoricával. A kenyérpirítónak köszönhetően finom pirítós díszelgett a tányérom mellett mire -átöltözés után- visszaértem az asztalhoz. Megbontottam a babételt is, majd megmikrózva teljessé is vált a reggeli képe. 1378833_591762520884964_1963715470_n.jpgKezdetben elgondolkodtam, hogy be tudok e majd nyomni egy ekkora adagot első étkezésként, de az ízvilág miatt kételyeim hamar eloszlottak. Le a kalappal a Szabi, valamint az angolok reggelizési szokásai előtt. Bár nem volt teljes, mivel narancslé, meg gomba is dukált volna hozzá, de az egyik savat okoz, a másikat meg nem is szeretem. 

Végezve a reggelivel befejeztem a kártyák írását, majd Danival el is kezdtük lefordítani őket. Voltak cifra dolgok, de megbirkóztunk a reánk írott szereppel. Pont be is fejeztük, mikor Szabi is végzett a dolgaival, és indultunk is bevásárolni. Az asda előtt benéztünk még a sétáló utcára, Szabi postára ment, és, ha már ott voltunk, körbejártuk a cherity shopokat is. Pár apróság beszerzése után aztán mentünk is a multiba megvenni a hétvégére kitalált ebédek alkatrészeit. terveztünk egy rizses-húst mártással, valamint rakott-krumplit. Ezek még váratnak magukra, ma estére viszont megállapodtunk, hogy megkóstoljuk Dani kínai receptjét. Egy jó órát biztos keringtünk a boltban, mire minden még utólag eszünkbe jutott dolgot beszereztünk. Beálltunk egy robot kasszához, ami nagyon nagy hibának bizonyult. A gép a csomagoló területen valahogy nem érzékelte rendesen a dolgokat -aztán lehet, hogy mi voltunk balfaszok- így a szerencsétlen ott dolgozó nőnek kb tízszer kellett odajönnie "megjavítani" a rendszert. Egy jó fél órás fizetés után végül sikerült elszabadulnunk. Hazaérve aztán végre előkerült az új rizikó, kipakolva ténylegesen karácsonyi hangulatba jöttem, pedig nem is szeretem az ünnepet. Szerencsére Szabi is csatlakozott, így nem kellett agyalnunk Danival, hogy hogy oldjuk meg a játék menetét. Átismételtük a szabályokat, valamint kinyomtattuk a kártyákról szóló listát is. Kiválasztottuk, hogy ki mivel lesz, és felpakoltunk. Annyira izgalmasnak bizonyult a dolog, hogy jól meg is éheztünk közben, így mivel Szabinak jött egy hívása, Danival elkezdtük a vacsora főzését. Húspácolás, zöldségszelés, a rizs főzése. Mivel mindez a kezdeti segítségek után már ment magától, így visszaültünk az asztalhoz háborúzni. Sok új dolgot rejt magában a játék, viszont ezek fel is gyorsítják az eseményeket. Kb 4 kör alatt vége is lett a játéknak, és bár Daninak meg volt a lehetősége nyerni, sajnos a kocka nem neki kedvezett. Egyetlen terület választotta el a harmadik küldetés megszerzésétől, de a nagy számok most ellene voltak. Végül Szabi behúzott a hat meglévő mineral field-je mellé még kettőt, így Ő került ki győztesként a háborúból.733879_591762494218300_1097423610_n.jpg Közben befutott Tomi is beszélgetni kicsit. A játék végére pont elkészült a vacsora is, így négyen neki is estünk. Ismét egy gasztronómiai csodát kóstolhattunk a mesterszakácsunk kezei által. Gyümölcsös-zöldséges-pácolt csirkemelles-rizses valami kerekedett ki az összetevőkből, nagyon finom végeredményt képezve. szerencsére maradt még holnapra is, így a reggelink meg is van oldva.1374041_591762474218302_33814637_n.jpg Sokkal jobb ilyeneket enni, mint a bolti mikrós kaja-utánzatokat. Meg nem elhanyagolható szempont az sem, hogy bár macera, de gazdaságosabb, és sokkal ízletesebb. Tomi közben említette, hogy tud szerezni rendes kolbászt. Ez azért nagy szó, mivel a magyaros kolbász itt olyan ritka mint a szép angol nő. Be is rendeltünk egy kilót, azzal elleszünk egy darabig. Úgy volt játszunk még egyet, de legnagyobb bánatomra a többiek leszavazták a dolgot. Mindegy, holnap is lesz nap. Gyorsan bevágtunk még némi desszertet, aztán ment ki-ki a saját szobájába. 

Holnapra áthívtunk pár ismerőst kártyázni, meg dumálni. A főzés mellett így lesz azért program délutánra is. Jó lesz biztos.

Mai megfigyelésem a következő: Mászkáltunk a sétálóutcán, mikor is arra lettünk figyelmesek, hogy az egyik cherity vezetője -a fickó aki kihozta a kanapénkat- rohan egy szatyorral a kezében. Egy úr után futott, aki ott felejtette a boltban. Jó volt látni, hogy nem csak elrakta a boltban, hogy hátha visszamegy érte a tulaj, hanem utánavitte. Talán a télapó próbára tett ma engem is, midőna boltban a kasszánál észre vettem, hogy az előttem fizető hölgynek ott maradt egy adag -vagy milyen mértékegység lenne ide jó- banán. Fogtam magam és utánaszaladtam én is, ahogy korábban láttam az utcán. Napi jó cselekedet pipa. Nyugodtabban alszom el, mintha elraktam volna a kb 1 font értékű gyümölcsöt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meripoppinsz.blog.hu/api/trackback/id/tr45563891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gfromthe1 2013.10.12. 20:32:40

látom nem volt felesleges ez az nagliába költözés, te leszel raszta robin hood :D
süti beállítások módosítása