HTML

a sokadik első lépés

Friss topikok

  • Schmiedt Gábor Incident: Na mi a broki van Ádám? napok óta várom a jó bejegyzéseket de semmi! Élsz még? minden okés? pupu (2014.05.14. 09:08)
  • gfromthe1: A lelki segély nem rossz gondolat ám odakint sem, megvan a piaci rés. Vagy csináld meg bundy után ... (2014.05.09. 09:35)
  • dispersionpaint: ehh... akkor addig tényleg nem vehetek ki szabadnapot :D (2014.04.23. 15:25)
  • Schmiedt Gábor Incident: Ez a beszéd barátom! (2014.03.26. 08:03)
  • Schmiedt Gábor Incident: Agyonnyomhasson! (2014.03.24. 09:59)

Címkék

2013.10.06. 00:27 dispersionpaint

Mint reggel a többiektől megtudtam, ma szombat volt. Teljesen abba a tudatba keltem fel, hogy még csak péntek, na mindegy is. Reggel egy üzenet fogadott skypeon, Gábor barátom üzent, majd miután magamhoz tértem beszéltünk is pár szót Vele és Esztivel. Jól esett. Én itt firkálok, hogy mi van velem, de rólatok alig tudok valamit, ha dotázni el tudott rabolni a gép annó, akkor igen is kezdjen bele mindenki egy blogba! Na jó viccelek, tudom nekem kéne érdeklődni, higgyétek el meg fog történni. Na de, igazából Szabi sms-e keltett, hogy fenn vagyok e, de ha ez nem lett volna elég, akkor a maybe feleletemre fel is hívott. Elengedték őket melóból, hát gondolták kimennek a piacra, s akkor már menjek velük én is, ha van kedvem. Felkeltem hát, összekaptam magam viszonylag rövid idő alatt, és mentünk is.

A piac, a szerdaival ellentétben, most új dolgokkal volt tele. Mint megtudtam minden nap van piac, viszont csak szerdán van régiség vásár. Vasárnaponként meg van lomis piac sokfelé, csak a hétvégék általában sajna munkával telnek mindenkinek, valószínűleg velem sem lesz másként. Nem mintha bánnám, mivel itt működik a hétvégi magasabb órabéres rendszer. A piacon meg úgyis csak fogyna a pénz. Jelenleg úgy vagyok, hogy még talán egy-két kép kell a szobámba és már is otthonosabb lesz. Most sincs vele baj, mivel felkerült a tegnap vásárolt tükör az ajtó mögé, valamint nem tudtam ma ott hagyni a piacon egy képet. Egyszerűen könyörgött, hogy hozzam haza, hát így tettem.603926_588536421207574_1439812670_n.jpg Körüljártuk még a helyet, meg bementünk a belső épületbe is, ahol nagyjából egy butiksor található. Kb mint egy kis pláza, mindenestül. Zöldségstanddal, biciklibolttal, szőnyegárussal, valamint mobilos dolgokkal foglalkozó boltokkal. Azt figyeltük meg, hogy már Widnes-ben is arányait tekintve sok, de Liverpoolban meg aztán egyszerűen rengeteg mobilos dologgal foglalkozó bolt van. A kereslet-kínálat gondolom szinten tartja egymást. Ugyanez a boltokkal. Kisboltok nagyon nincsenek, viszont szinte egymás mellett van 4 multi is és mégis tele van mindegyik. Mondom, ez Widnesre vonatkozik. Némi ügyintézés után vettünk pár dolgot a morrinson-ban -nem ez nem a pesti szórakozóhely- ami még, vagy már megint hiányzott. Nekem pl a mosószer, meg az öblítő, valamint, ha már ott voltam, akkor beszereztem egy almalevet is, hogy tudjak jó almafröccsöt inni, ha nem épp sör csorog a torkomon lefele. Ami vicces, hogy hasonló 2 literes műanyag füles flakonban van, mint itt a tejek többsége is. Dolgunk végeztével, valamint megmentve a megane indítókártyáját a csatornába zuhanástól, elindultunk haza, mert várt a tegnap elkészített babétel.

Ebéd után csendes pihenőt rendelt el az óvóbácsi, így elfeküdtünk picit. Aludtam is volna egy jó órát, ha az idő alatt, kb hárman nem zaklattak volna. Tudta mindenki biztos, hogy alszom, galádak vagytok! Na mindegy. A kis délutáni pihi felkészülés volt a délutáni poker partyra, melyre hivatalosak voltunk a többiek volt munkatárasihoz. 4 sörrel a zacskóban utamra is indultam, persze a Szabi vezette autó anyósülésén. Nem mentünk messze, kb másfél mérföldnyire. Egy szintén hasonló házhoz mentünk, ott is többen élnek egy fedél alatt, annyi különbséggel, hogy vannak más nemzetiségűek is. Ma is megismertem 3 nagyon kedves és jófej magyart, úgy érzem. Niki -Gábor mellett a vendéglátónk- még egy álláslehetőséget is ajánlott. Most ahol Ő dolgozik, egy ruha csomagoló és raktározó helyen, épp van felvétel. Annyi, hogy valószínűleg csak a karácsonyi hajtás miatt van ez, onnantól meg nem fix a dolog. Egyenlőre megpróbálok a többiekkel elhelyezkedni, aztán később meglátjuk. Nekiálltunk kártyázni, a játék neve no limit texas hold'em volt, cash game formátumban. 3 fontos beszállóért 3000 zseton járt, aminek nagy részétől a később érkezett -a pénteki egyik vendégünk- Tomi szabadított meg engem. Egy új befizetés után bátrabb játékban próbáltam összeszedni magam, több-kevesebb sikerrel. A második 3 fontom ismét a Tominál végezte, mindkettőnknek színe lett, és nála volt a két lehetséges jobb lap közül az egyik. Nem akartam elhinni. (Zsolti, megint imádkoztam egy kör 3-ért és megint jött, csak rosszkor)946008_588536477874235_791932167_n.jpg Mindegy, volt még 2 söröm, hát vettem még zsetont, valamint kártérítésként megkóstoltam Tomi remek cigarettáját, a csing-linget.1382903_588536451207571_1259564484_n.jpg Kellemes beszélgetések közepette lassan jobbnak láttuk befejezni a játékot, mivel jó páran kelnek holnap kora reggel. Végül is 5.50-el kiszálltam, így azt mondhatom, hogy megérte a délután. Benn a házban aztán a srácok dartsoztak még egyet az xbox kinect segítségével, én közben beszélgettem inkább. Megmaradok inkább a táblajátékoknál.

Hazaérve megettük még a maradék babot, biztos ami biztos megszórtam még chilivel, hogy fájjon holnap is, majd bedobtam még egy sütit a sütőbe. Nyugi semmi extra, mikrós téma, de lehet sütőben is csinálni. Jobban bízok benne mint a mikróban, ennyi.1391647_588536391207577_179019077_n.jpg Majd feszültem még picit, hogy elmarad a mai blog, mert nem akart internet érkezni a gépemre. De megoldódott szerencsére.

Ma egyébként maximálisan éreztem, hogy a lehető legjobb döntést hoztam, amikor beszálltam az Ikva utcán az autóba. Sok különböző, de mégis jó fej emberrel ismerkedtem meg már eddig is, és hol van még a vége... Aztán ha lesz munkám, úgyis gyorsabban fog történni minden, azon fogom kapni magam, hogy megvan amiért ide jöttem. De! Ne siessünk előre. Itt ahhoz nyugodtabb az élet, hogy a jövőn aggódjunk. Itt egy hétre előre kell tervezni és kész. Ezt kell majd most megtanulnom, egy olyan város után ami az elmúlt 20 évben ilyen dinamikusan fejlődött, mint Győr, egy ilyen város sebessége alá kell kapcsolnom legalább kettővel. Úgy érzem gondom nem lesz vele, csak furcsa még egy kicsit a helyzet.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meripoppinsz.blog.hu/api/trackback/id/tr215553308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása