HTML

a sokadik első lépés

Friss topikok

  • Schmiedt Gábor Incident: Na mi a broki van Ádám? napok óta várom a jó bejegyzéseket de semmi! Élsz még? minden okés? pupu (2014.05.14. 09:08)
  • gfromthe1: A lelki segély nem rossz gondolat ám odakint sem, megvan a piaci rés. Vagy csináld meg bundy után ... (2014.05.09. 09:35)
  • dispersionpaint: ehh... akkor addig tényleg nem vehetek ki szabadnapot :D (2014.04.23. 15:25)
  • Schmiedt Gábor Incident: Ez a beszéd barátom! (2014.03.26. 08:03)
  • Schmiedt Gábor Incident: Agyonnyomhasson! (2014.03.24. 09:59)

Címkék

2014.05.05. 05:22 dispersionpaint

Az az igazság, hogy egy teljesen átlagos napon vagyok túl. Sok mindent nem is tudok kiragadni, maximum annyit, hogy a mai címeimhez nem használtam a gps-t, sőt volt olyan, hogy még csak a térképen sem néztem meg, mert tudtam hol van. Ilyen dolgok tudnak dobni azért a napomon. Mára be volt tervezve jó sok takarítás, szóval teljes volt a konyha létszáma végig. Sajna elég későn tudtunk nekiállni a dolgoknak, mert 10 után megszaporodtak a rendelések, valamint sokan jöttek be is az üzletbe. Későn is zártunk, mert éjfél után váltották egymást a vendégek majdnem 1-ig. Takarítás közben is próbáltak páran még bejönni, de szerencsére már nem nyitottuk vissza az ajtót. Nem volt annyira vészes a dolog, meg alapból sokat voltam az utcán is. Szegény Györgyit sajnálom egy picit, mert még nem érzi át annyira a helyzetet és Lukash ezt kihasználva "ugráltatja". Mondtam neki, hogyha épp csinál valamit és nem létfontosságú, hogy segítsen máshol, akkor előbb fejezze be a dolgát és csak utána menjen oda. Persze, ha nagyon kell, akkor segítsen, de hadd ne kellejen már azért előrejönnie a mosogatásból, hogy feltekerjen egy wrapot. Belejön majd szerintem, csak idő kérdése. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meripoppinsz.blog.hu/api/trackback/id/tr976118825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása