HTML

a sokadik első lépés

Friss topikok

  • Schmiedt Gábor Incident: Na mi a broki van Ádám? napok óta várom a jó bejegyzéseket de semmi! Élsz még? minden okés? pupu (2014.05.14. 09:08)
  • gfromthe1: A lelki segély nem rossz gondolat ám odakint sem, megvan a piaci rés. Vagy csináld meg bundy után ... (2014.05.09. 09:35)
  • dispersionpaint: ehh... akkor addig tényleg nem vehetek ki szabadnapot :D (2014.04.23. 15:25)
  • Schmiedt Gábor Incident: Ez a beszéd barátom! (2014.03.26. 08:03)
  • Schmiedt Gábor Incident: Agyonnyomhasson! (2014.03.24. 09:59)

Címkék

2014.04.28. 04:44 dispersionpaint

Legyen elég mára annyi, hogy elég húzós napon vagyok túl. Gyenge vasárnapnak indult, aztán mikor elkezdtem volna csilit főzni, beindult. Ezt csak azért ragadtam ki, mert el is fogyott a csilink az este folyamán. Folyamatosan jöttek be az emberek és folyamatosan csörgött a telefon is. Nem számítottunk ekkora forgalomra, így a húsokkal is voltak gondjaink, utánpótlás kellett szinte mindenből. Annyi szerencsénk volt ma, hogy Carol is visszajött a pihenésből, így legalább a mosogatás nagy részét megoldotta helyettünk. Voltam címen is, egyszerre kettőt vittem és már csak biztosítékként használtam a navigációt az elsőnél, a másodikat pedig elmondás alapján találtam meg. Később majdnem vittem hármat is egyszerre, abból meg az egyiket már tudtam is, hogy hol van, a másik kettő meg a szomszéd utcába ment, szóval megtaláltam volna azokat is gond nélkül, végül visszaértek a futárok, szóval maradtam benn. Nap végére maradt némi csirke szeletelés, amíg Lukash végzett a takarítás nagy részével, addig én aprítottam. Végül hazavittem, majd visszamentem Henryért, mert mentünk bevásárolni. 
Nap elején Henry elmagyarázta, hogy tudja nagyon jól, hogy ki hogy dolgozik a konyhán, pont ezért vagyok én az, akit felkért a jelenlegi posztra. Viszont ezzel az is jár, hogy oda kell figyelnem több mindenre. Mikor Ő az irodában van, akkor nekem kell megnéznem például azt, hogy minden rendesen el van e takarítva, vagy el van e pakolva nap végén. Nem annyira veszélyes a dolog, mert ezekre alapból odafigyelek, ha én csinálom, most már csak szóvá kell tennem a dolgokat, ha más nem csinálja meg rendesen. Az a baj, hogy Abdolnak mondhatok akármit, nem fogja érdekelni. Na mindegy is, majd belejövök. Tetszik a dolog, szóval odafigyelek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meripoppinsz.blog.hu/api/trackback/id/tr136093646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása